خانه وبلاگ لوکس متر و FC متر با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



لوکس متر و FC متر با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

لوکس متر و FC متر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع لوکس متر و FC متر را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت لوکس متر-انواع لوکس متر-قیمت لوکس متر ارزان-سنسور لوکس متر-نحوه کار با لوکس متر-لوکس متر دیجیتال-لوکس متر گوشی-دستگاه لوکس متر که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

لوکس متر و FC متر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت لوکس متر-انواع لوکس متر-قیمت لوکس متر ارزان-سنسور لوکس متر-نحوه کار با لوکس متر-لوکس متر دیجیتال-لوکس متر گوشی-دستگاه لوکس متر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع لوکس متر و FC متر باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

لوکس متر و FC متر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع لوکس متر و FC متر در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت لوکس متر-انواع لوکس متر-قیمت لوکس متر ارزان-سنسور لوکس متر-نحوه کار با لوکس متر-لوکس متر دیجیتال-لوکس متر گوشی-دستگاه لوکس متر با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از لوکس متر و FC متر را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

لوکس متر و FC متر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  لوکس متر و FC متر را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی قیمت لوکس متر-انواع لوکس متر-قیمت لوکس متر ارزان-سنسور لوکس متر-نحوه کار با لوکس متر-لوکس متر دیجیتال-لوکس متر گوشی-دستگاه لوکس متر توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 لوکس متر را نورسنج نیز می نامند ، وسیله ای است که برای اندازه گیری روشنایی استفاده می شود. متر لوکس میزان روشنایی را به ویژه با شدت روشنایی 5 در چشم انسان اندازه گیری می کند.

این روش اندازه گیری با اندازه گیری انرژی واقعی نور تولید شده یا منعکس شده از یک جسم یا منبع نور متفاوت است.

روش کار  لوکس متر:

للوکس واحد اندازه گیری روشنایی یا روشنایی است. این از candela، واحد استاندارد اندازه گیری قدرت نور، مشتق شده است.این متر اندازه گیری شدت روشنایی را همانطور که در چشم انسان ظاهر می شود ، انجام می دهد و با مقدار عینی انرژی تابیده یا منعکس شده ارتباط ندارد.طیف مرئی دارای طول موج متفاوتی است و با حساسیت متفاوتی در چشم انسان ظاهر می شود و لوکس متر با در نظر گرفتن این امر شدت نور را اندازه گیری می کند.تفاوت بین lumens و lux چیست؟ لوکس واحد روشنایی در سیستم بین المللی واحدها است و بر حسب لومن بر متر مربع تعریف می شود.انالایزر O2 - CO و CO2 واحد استاندارد اندازه گیری قدرت نور است در حالی که candela واحد انرژی است ، دارای یک واحد معادل معروف به lumen است که نور را همانند درک چشم انسان اندازه گیری می کند.یک لومن برابر با نوری است که در یک جهت از منبع نوری که در یک کاندلا قرار دارد تولید می شود. لوکس آن را در نظر می گیرد که ناحیه ای که نور در آن پخش شده است را تحت تأثیر قرار دهد ، که بر میزان روشنایی آن تأثیر می گذارد.

موارد کاربردی  لوکس متر:لوکس متر وسیله ای است که برای اندازه گیری روشنایی استفاده می شود و آنها آن را بر اساس نحوه درک چشم انسان یا نحوه ظاهر شدن آن در چشم انسان اندازه گیری می کنند.برای اندازه گیری سطح نور در محل کار استفاده می شود. سطوح لوکس پایین یکی از علل شایع خستگی و کشیدگی عضلات است.

لوکس متر چگونه کار می کند؟ لوکس متر روشنایی را با یک دستگاه تشخیص عکاسی یکپارچه ثبت می کند. آشکارساز نوری برای قرار گرفتن در معرض مطلوب عمود بر منبع نور قرار می گیرد.بازخوانی ها توسط یک ابزار آنالوگ یا LCD دیجیتال نشان داده می شوند. انواع دیجیتال شامل ورودی های اصلی اپراتور است.انواع دیجیتالی متر می توانند اندازه گیری ها را ذخیره کنند و دارای محدوده تشخیص قابل تنظیم هستند.آشکارسازهای نوری از سلنیوم یا سیلیکون تشکیل شده و روشنایی را به صورت فتوولتائیک تعیین می کند. سپس نور گرفته شده به جریان الکتریکی تبدیل می شود و مقدار لوکس با اندازه گیری این جریان محاسبه می شود.

مشخصات فنی لوکس متر:

عملکرد کسینوس : نوری که وارد آشکارساز نوری می شود می تواند شکسته شود و می تواند باعث خطای اندازه گیری شود و این را می توان با برخی از آشکارسازهای نوری تصحیح کرد.دمای کار : حداکثر دمای محیطی است که آشکارساز نوری می تواند به طور موثر کار کند. آشکارسازهای نوری می توانند در دمای بالاتر از 1200 فارنهایت آسیب ببینند.محدوده : محدوده تشخیص پویا نورسنج است که در لوکس یا شمع های پا بیان می شود.

امکانات لوکس متر:خاموش شدن خودکار : لوکس مترهای الکترونیکی دارای قابلیت خاموش شدن خودکار در صورت بیکار ماندن دستگاه هستند.نور پس زمینه : صفحه نمایش LCD دارای ویژگی نور پس زمینه برای اندازه گیری نور کم است.نشانگر باتری : کم بودن باتری می تواند باعث نوسان در خواندن متر شود بنابراین نشانگر باتری مفید است.فیلترها : این گزینه به کاربر اجازه می دهد طول موجهای خاصی مانند نور پس زمینه را که بر اندازه گیری تأثیر می گذارد حذف کند.حافظه و :USB گزینه حافظه برای ذخیره اندازه گیری مفید خواهد بود و از پورت های USB می توان برای اتصال به رایانه استفاده کرد و همچنین می تواند برای شارژ استفاده شود.در فضای باز : متر برای کاربردهای بیرونی مناسب است ، که بیشترین تفاوت را در شدت نور خواهد داشت.نحوه انتخاب لوکس مترهنگام انتخاب دستگاه لوکس ، دانستن محدوده اندازه گیری ، وضوح ، دقت و نگهداری مورد نیاز برای دستیابی به اندازه گیری های تکرار شونده بسیار مهم است.همچنین باید محیطی را که لوکس متر در آن استفاده می شود در نظر بگیریم. برای اهداف بیرونی ، محدوده اندازه گیری بالاتری نیاز است. خوب است قبل از اندازه گیری ، کالیبراسیون متر را انجام دهید.نحوه قرائت در دستگاه لوکس متر:برای گرفتن قرائت نور ، سنسور نورسنج را در محلی که باید اندازه گیری شود قرار دهید و سنسور توسط کابل به دستگاه وصل شود. به نظر می رسد مانند یک لامپ سفید باشد ، قرائتی را که روی صفحه نمایش داده می شود بررسی کنید و خواندن انجام شود.

کاربردهای لوکس متر:

متر لوکس در تأسیسات دفاعی استفاده می شود ، همچنین در صفحه برق استفاده می شود ، لوکس متر می تواند برای اندازه گیری استفاده شود، روشنایی خیابان و امنیت ، روشنایی دفتر و کارخانه ، نور روز و نور خورشید.استفاده مهم از دستگاه لوکس متر در محل کار است که می توان از آن برای بررسی اینکه آیا یک اتاق به اندازه کافی روشن است برای محافظت از کارگران از آسیب دیدگی آنها استفاده کرد.همچنین برای تنظیم سیستم های روشنایی روشنایی مصنوعی در راه آهن استفاده می شود. همچنین برای عکاسی و فیلمبرداری مفید است.

لوکس متر و FC متر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات قیمت لوکس متر-انواع لوکس متر-قیمت لوکس متر ارزان-سنسور لوکس متر-نحوه کار با لوکس متر-لوکس متر دیجیتال-لوکس متر گوشی-دستگاه لوکس متر پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله لوکس متر و FC متر را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از لوکس متر و FC متر را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟